رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان از تحقق دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مطالبات فرهنگیان خبر داد.

۲۷۰۰ میلیارد تومان مطالبات فرهنگیان محقق شده است

به گزارش قدس آنلاین، اسدالله عباسی با اشاره به اختصاص بودجه برای مطالبات فرهنگیان کشور اظهار کرد: از ۴ هزار میلیارد تومانی که برای مطالبات فرهنگیان در نظر گرفته شده بود حدود دوهزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آن محقق شده است.

وی با بیان اینکه موضوع مذکور موجب شده تا پاداش پایان خدمت بازنشستگان تصریح و مطالبات حق‌التدریس‌ها نیز پرداخت شود، افزود: امیدواریم یک‌هزار و ۳۰۰ میلیاردی باقی‌مانده مطالبات فرهنگیان پرداخت و با انجام این کار تا پایان سال جاری تمام مطالبات فرهنگیان داده شود و شاهد تغییرات اساسی حقوق فرهنگیان باشیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به حق و حقوق پیمانی‌ها و شرکتی‌ها اشاره کرد و گفت: حقوق این افراد تا حدودی با رسمی‌ها همسان‌سازی می‌شود و تا زمانی که تفاوت زیادی نداشته باشد ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به تغییر وضعیت پیمانی‌ها به رسمی بیان کرد: در ارتباط با تغییر وضعیت این افراد تصمیماتی گرفته شده که به تدریج دولت بتواند آنها را استخدام کند و این موضوع را نیز در روزهای گذشته به تصویب رساندیم تا در برنامه پنجم و ششم شاهد این باشیم کسانی که به صورت شرکتی و قرار دادی هستند استخدام شوند.

عباسی درباره مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان خاطرنشان کرد: مصوبات سفر دو سال پیش هیأت دولت به گیلان مورد بررسی قرار داده و شاهد پیشرفت بالای ۷۰ درصد تعهدات دولت هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان یادآور شد: امیدواریم با اختصاص اعتبارات مناسب بتوانیم تا پایان دولت یازدهم آنچه که تعهدات دولت است را به سرانجام برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.